תכני פרסום ומיתוג

בימינו, עסק שלא עושה פרסום ומיתוג ימצא את עצמו די מהר מפגר מאחור במירוץ. בזמן שרבים משוכנעים שפרסום ומיתוג הם משהו נקודתי, פתאומי ותלוי במזל – האמת היא שמדובר בהשקעה ומאמץ ממושך וממוקד של פעולות נכונות, במקומות החשובים וברגעים המכריעים.

ג׳ון וונאמייקר, אחד היזמים המוצלחים והמוכרים במאה הקודמת אמר:
״חצי מהכסף שהוצאתי על פרסום בוזבז, אני רק לא יודע איזה חצי״.

אנחנו מבטיחים שהחצי שתוציאו עלינו יכסה על החצי שבזבזתם 😉

תוכן לרשתות חברתיות >>

״בעבר, בני האדם חיו ביערות, עברו למערות, אוהלים, בקתות ואז מבנים מבטון – היום בני האדם חיים בפייסבוק״.

קופירייטינג למודעות וקמפיינים >>

מחלקת פירסום של Google לא צריכה קופירייטר  ->   אתם, לא מחלקת פירסום של Google – צריכים קופירייטר.

כתבות תדמית ויח"צ >>

חושבים לספר לכולם למה שווה להם להגיע אליכם? להודיע על מהלכים חשובים שביצעתם בתחום שאתם עוסקים בו או פשוט לעורר את תשומת הלב של כולם שאתם קיימים?