תכני פרסום ומיתוג
בימינו, עסק שלא עושה פרסום ומיתוג ימצא את עצמו די מהר מפגר מאחור במירוץ. בזמן שרבים משוכנעים שפרסום ומיתוג הם משהו נקודתי, פתאומי ותלוי במזל – האמת היא שמדובר בהשקעה ומאמץ ממושך וממוקד של פעולות נכונות, במקומות החשובים וברגעים המכריעים.
ג׳ון וונאמייקר, אחד היזמים המוצלחים והמוכרים במאה הקודמת אמר:
״חצי מהכסף שהוצאתי על פרסום בוזבז, אני רק לא יודע איזה חצי״.
אנחנו מבטיחים שהחצי שתוציאו עלינו יכסה על החצי שבזבזתם 😉